Skapa ett snyggt hår

Jag passar inte i att ha spikrakt hår och jag tycker inte om det så jag satsa på lockigt och volym.
Detta är produkterna jag använde nu för tiden för att få ett stabilt hår.
                                                                    


Detta är en professionell vågtång som är i från Björn Axén.                                                       

Man skapar vågigt och lockigt hår, det finns två olika storlekar i vågtången.
Den är väldigt effektiv och värms upp på 60 sekunder och ger ett perfekt resultat.

Jag är väldigt nöjd med den lockarna håller länge
och det tar ca 20 min och göra mitt hår som är långt.                               

                                                

Sprayen innehåller en stor dos värmeskydd.  
och mycket vitaminer och ger vacker glans, volym och bra med stadga. 

Jag är nöjd med produkten den har en bra hålbarhet, det är som en hårsprej.                                        Produkten är i från Urban by björn axén.

Björn Axéns produkter kan man hitta i t.ex. Åhléns, Eleven. se och i hårsalonger han har också en salong i Stockholm.Om man vill läsa mer om produkterna så kan man gå in på  http://bjornaxen.se/ 


 Toni&Guy Beach Curl Spray

Detta är ett märke som heter TONI&GUY är väldig bra produkt för dom som vill ha lösa lockar eller rufsiga lockar, resultatet blir bäst om man torkar håret lite gran med tratt.

Jag är nöjd med den men den skulle kunna hålla lite bättre.
Produkten kan man köpa i t.ex. Lindex, Åhléns och eleven.se, i hårsalonger man kan hitta den i dom flesta affärerna.   

  Lanza Powder Up Texturizer i gruppen Varumärken A-Ö / Lanza / Lanza Styling hos Bangerhead.se (1373012)      

POWDER UP TEXTURIZER är en Produkt från L´ANZA som är ett pulver man lägger i hårboten och man får volym väldigt praktisk. Jag använder denna produkt bara när jag vill ha lite extra volym.

Men dock så kan den lämna lite vatten ifrån sig då hårboten blir kletig och det blir en enda klump.
Produkten hittar man i hårsalonger

Det dom produkterna jag brukar använda och det funkar väldigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0